Klantenservice
Als je even zelf wilt kijken….
Kerstbon bestellen
Als de kadobon per e-mail verstuurd wordt dan zijn er geen bijkomende kosten. Alleen voor het verzenden per post gelden meerprijzen. Deze meerprijzen zijn inclusief btw. Er zijn géén verzendkosten. De kosten voor de verpakking naar keuze bedragen 1,95 euro per stuk.
Indien u deze per e-mail of per SMS heeft besteld dan wordt deze direct verstuurd. Bij verzending per post rekent TNT 24 – 48 uur als verzendtermijn binnen Nederland. In principe worden bonnen welke van maandag tot en met vrijdag worden besteld voor 15:00 uur ’s middags, nog diezelfde dag verzonden. In sommige gevallen worden ook later bestelde bonnen nog verzonden en in een enkel geval de dag erna. Houd rekening met een langere verzendtijd rondom (nationale) feestdagen. Je bon(nen) ophalen is niet mogelijk. Je ontvangt een standaard mailtje ter bevestiging van verzending.
De betaalmogelijkheden zijn iDEAL, internet bankieren veilig betalen via uw eigen bank, creditcard of via vooruitbetaling via bankoverschrijving. Indien je kiest voor bankoverschrijving ontvang je van ons een factuur per e-mail. De bonnen worden dan pas verzonden wanneer deze factuur is voldaan.
De waarden zijn: € 10, € 15, € 20, € 25, € 30, € 40, € 50, € 75 en € 100.
De geldigheidsduur van de kadobon is twee jaar.
Ja, dat kan! Door een persoonlijke boodschap mee te geven wordt je kadobon nog persoonlijker!
In dit geval kun je je eigen gegevens invullen als ontvanger. Deze gegevens worden alleen gebruikt voor de adressering. Op de kadobon komen deze gegevens dus niet. Op de cadeaukaart komt alleen de tekst zoals die is ingevuld bij het veld “persoonlijke tekst”.
De verzendwijze is per e-mail of per post, rechtstreeks naar de ontvanger of naar jezelf. De kadobon kan per e-mail worden uitgeprint met een GRATIS printbare envelop en persoonlijk worden overhandigd. Indien per post besteld is er keuze uit verschillende verpakkingen. Bekijk hier alle cadeaubon verpakkingen.
Wanneer je je kadobon per e-mail hebt besteld en uitgeprint kun je ook kosteloos een printbare envelop downloaden. Deze kun je dan gratis downloaden via ‘mijn account‘. Als je een facebookaccount hebt dan kun je al direct inloggen zonder een account aan te maken.
In de e-mail die je hebt ontvangen zit een link. Om deze link te kunnen openen heb je het programma acrobat-reader nodig. Het programma acrobat-reader kun je gratis downloaden.
Standaard wordt de kadobon ook naar je eigen e-mailadres verstuurd dus je hebt altijd een backup. Je kunt altijd nog een verzoek naar de klantenservice sturen om de kadobon nog een keer te laten versturen.
Soms kan het even duren voordat je de e-mail met daarin de kadobon ontvangt. Controleer ook je spam-filter, het kan zijn dat de e-mail daarin terecht is gekomen. Verander in je spam-filter het e-mailadres klantenservice@kadobon-online.nl in ‘toestaan’.
Neem dan contact op met onze klantenservice. Ook voor al je andere vragen.
Zakelijk bestellen
Plaats een bestelling en kies als betaalmethode “Directe bankoverschrijving”. Je betaalt dan vooruit middels een factuur die wij u per e-mail naar je toezenden. Het bedrag kun je voldoen middels bankoverschrijving naar ABN-Amro bankrekeningnummer NL90ABNA0433256133 o.v.v. factuurnummer t.n.v. Stichting Kadobon Online derdengelden te Breda.
De bon(nen) worden pas verzonden indien de betaling bij ons binnen is.
Je ontvangt van ons naast een bevestigingse-mail ook een e-mail indien je kadobon is verzonden. Bij deze e-mail zit ook een factuur als bijlage. Deze e-mail gemist? Stuur dan een email met daarin je bedrijfsgegevens en ordernummer naar onze klantenservice.
Dat is mogelijk met een zakelijk account. Je kunt deze aanvragen via de klantenservice. Echter doen wij wel eerst een kredietwaardigheids check en behouden wij het recht om bedrijven en/of organisaties te weigeren.
Al vanaf 500 stuks bedrukken wij jouw cadeaubon en of giftbox tegen een meerprijs ook in eigen huisstijl! Bovendien printen wij kosteloos jouw persoonlijke tekst op de achterkant van de cadeaukaart.
Daarnaast krijg je van ons een eigen persoonlijke webpagina waar je jouw persoonlijke tekst, logo of video kunt plaatsen. Kortom, maak het persoonlijk!
Vraag een voorbeeld en/of offerte aan.
Kerstbon inwisselen
Je collega’s gaan naar je persoonlijke pagina en maken daar zelf een keuze uit unieke cadeaubonnen. Er is keuze uit de Nationale Groene Kadobon waarmee ze kunnen kiezen uit 4.000+ duurzame producten. De Nationale Goededoelenbon waarmee je één van de 100+ goede doelen kunt steunen of kies ze kunnen kiezen voor de miljoenen cadeaus van Bol.com met de Bol.com cadeaubon. Een Magazinebon, Parfumbon en een Nationale Dierenbon.
1. Maak je keuze uit ons assortiment. Plaats vervolgens je bestelling in het winkelmandje. Ga naar “Doorgaan naar afrekenen“. Vervolgens vul je je gegevens in en kies als betaalmethode ‘Kadobon-Online’.
2. Ga naar “Bestelling plaatsen“. Er zal een scherm verschijnen waar je je 12-cijferige kadoboncode kunt invullen. Je kunt ook met meerdere kadoboncodes afrekenen door weer een kadobon toe te voegen.
Klik op de knop “Kadobon toevoegen“. Je kunt hier nog een kadoboncode toevoegen of het resterende bedrag bijbetalen via iDEAL.
3. Klik op de knop “Bestelling afronden“.
Nee, de kadobon kan in delen worden besteed. Het restantbedrag blijft actief met dezelfde cadeauboncode. Het minimum restantbedrag is 1 euro en de geldigheidsduur blijft onveranderd.
In de e-mail die je hebt ontvangen staat een link. Als je deze link aanklikt krijg je je kadobon in een .pdf bestand te zien. Linksboven zal dan het saldo verschijnen hoeveel tegoed er nog op de kadobon staat. Of stuur een e-mail naar onze klantenservice.
Ja, dat kan. De waarde van de kadobon wordt in mindering gebracht op het bedrag van de bestelling. Het resterende bedrag kun je middels internetbankieren (iDEAL) zelf bijbetalen.
Belangrijk is dat je bij de desbetreffende webwinkel iets uitzoekt vervolgens het product kiest en dan naar de kassa gaat om te gaan betalen. Bij de kassa kies je voor de betaalmethode “kadobon-online” waar je vervolgens na het plaatsen van je bestelling de kadoboncode kunt invullen. Waarschijnlijk heb je het kortingscode veld van de webwinkel gekozen en dat is niet juist.
Het kan ook zijn dat de cadeauboncode reeds is ingewisseld of dat de geldigheidsduur is verstreken. Neem contact op met de klantenservice.
Ja, dat is mogelijk. Echter zijn de verzendkosten afwijkend.
Als je er zelf niet uitkomt..
Onze mensen van de klantenservice staan graag voor u klaar!
Staat uw vraag niet bij de veel gestelde vragen stel dan uw via onderstaand contactformulier aan onze klantenservice. Wij streven ernaar om binnen 24 uur uw vraag te beantwoorden.
25 december gesloten.
Kerstbon.nl is een onderdeel van:
Kadobon Online BV
Abdijstraat 60
4816 JL Breda
Tel. 06-18502001